pon. - nd.
24h / 7
pon. - pt.
8:00 - 20:00

Procedury zakupu

PROCEDURY ZAKUPU

 

            Nasi pracownicy przeprowadzą Państwa przez cały proces zakupu auta ze Stanów Zjednoczonych. Nasza obsługa jest kompleksowa od momentu  wyboru  auta aż po jego naprawę (na życzenie klienta) i rejestrację w kraju. 

 

            Zajmujemy się sporządzaniem i kompletowaniem wszystkich wymaganych dokumentów, opłatą wszystkich prowizji i opłat celno-skarbowych oraz zlecaniem transportu, od momentu  wylicytowania  pojazdu aż do momentu jego dostarczenia pod wskazany przez Państwa adres.  Istnieje także możliwość dostarczenia auta do Naszego warsztatu (skąd naprawiony  i przygotowany do rejestracji pojazd również możemy dostarczyć na Państwa życzenie pod wskazany adres). Wszystko po to, aby cały proces importu auta był dla Państwa jak najbardziej bezstresowy i komfortowy.

 

 

1. Wybór pojazdu.

 

           Dzięki wieloletniemu doświadczeniu,  jesteśmy w stanie bardzo szybko i sprawnie filtrować oferty  oraz oddzielać  te godne uwagi od tych  niepewnych i podejrzanych.    Niestety, tak jak  i na naszym rodzimym rynku motoryzacyjnym, także i w Stanach Zjednoczonych Ameryki  jest bardzo wielu nieuczciwych sprzedawców.  Z tego powodu, każdy potencjalny do zakupu  pojazd  jest dodatkowo konsultowany przez cały  zespół oraz weryfikowany poprzez raport Carfax/Autocheck.  Taki system działania pozwala nam w 100% odrzucać oferty podejrzane oraz niepewne.  W 99% kupowane przez naszą firmę pojazdy pochodzą od największych oraz renomowanych  ubezpieczalni z USA, są to zawsze pewne i bezpieczne zakupy.  Auta oferowane przez dealerów, osoby prywatne oraz inne firmy handlujące pojazdami uszkodzonymi są z góry odrzucane. Pojazdy posiadające dokumenty (title), które nie uprawniają do rejestracji pojazdu na terenie RP  również są skreślane (z wyjątkiem sytuacji świadomego zakupu pojazdu z przeznaczeniem na części). 

 

           Kupowane przez nas pojazdy w 90% pochodzą  z aukcji dwóch największych domów aukcyjnych w USA:   Insurance Auto Auctions (www.iaai.com) oraz Copart USA (www.copart.com).  Jeżeli lubią Państwo  samemu przeglądać ogłoszenia,  korzystając z dwóch powyższych portali możliwe jest samodzielne wyszukiwanie wymarzonego auta. Nasi konsultanci po otrzymaniu od Państwa wybranych aukcji sprawdzą  sprzedających oraz  historię danych pojazdów, doradzą w kwestii opłacalności zakupu danego auta oraz pomogą ustalić optymalną maksymalną kwotę licytacji.

 

 

2.  Określenie kwoty licytacji  oraz podpisanie umowy

 

            Codziennie obserwujemy bardzo wiele licytacji, dzięki temu mamy  rozległą skalę porównawczą  cen końcowych wybranych modeli aut.  Jesteśmy w stanie obiektywnie ocenić ile warto wydać za dany pojazd oraz pomóc  Państwu ustalić  optymalną kwotę do jakiej należy licytować.

            Dla założonej maksymalnej kwoty licytacji nasz konsultant przygotuje dla Państwa tabelę z symulacją finalnego kosztu sprowadzenia pojazdu (zawierającą wszystkie składowe koszty i opłaty).   Oczywiście ustalenie wysokiej kwoty maksymalnej nie oznacza że dane auto zostanie kupione drożej. 

            Przed przystąpieniem do licytacji otrzymają Państwo hasło i login do naszego konta obserwatora, które umożliwi Państwu samodzielne obserwowanie przebiegu aukcji oraz poznanie kwoty końcowej. Cenimy sobie rzetelność i transparentność, dlatego dodatkowo po każdej wygranej licytacji klient otrzymuje od Nas  'zrzut ekranu'  z naszego konta w serwisie aukcyjnym zawierający kwotę łączną  zakupu auta  i  prowizji pobieranej przez dom aukcyjny. 

            Aby kupić pojazd w korzystnej cenie, zachęcamy do podchodzenia do jak największej liczby aukcji. Jest to dla Państwa całkowicie bezpłatne, ponieważ nie pobieramy przed licytacją żadnych zaliczek ani opłat. Pierwszy koszt następuje dopiero po wygranej aukcji.   

            Przed przystąpieniem do licytacji podpisujemy umowę, na której umieszczamy maksymalną  kwotę licytacji danego auta. Aby oszczędzić Państwa czas i pieniądze, umożliwiamy 'zdalne' podpisanie umowy poprzez skan  uzupełnionego i podpisanego egzemplarza.  Oczywiście czekamy także na Państwa w naszym biurze, prosimy jednak o wcześniejszy kontakt.

 

 

3.  Wygrana aukcja.

 

            Wygraliśmy, co dalej? Tuż po wygranej aukcji zlecamy transport pojazdu z placu domu aukcyjnego do portu w New Jersey, gdzie zajmą się nim nasi pracownicy.  Pierwsza wpłata obejmująca kwotę zakupu pojazdu, prowizję domu aukcyjnego, koszt obsługi formalno-prawnej, koszt transportu do portu oraz koszt frachtu  do Europy  powinna nastąpić do dwóch dni roboczych od dnia wygrania licytacji (w celu uniknięcia karnych opłat parkingowych).

            Następnie auto płynie do Bremerhaven. Czas  płynięcia statku to około  2-3 tygodnie. Otrzymają Państwo od nas link do strony na której można śledzić położenie kontenerowca.  Gdy auto dotrze do portu i zostanie rozładowane następuje clenie. Po zakończeniu tego procesu pojazd zostaje wysłany pod wskazany przez Państwa adres. Na tym etapie następuje druga wpłata, będąca kwotą szacunkową opłat celno-skarbowych (cło, vat, akcyza, tłumaczenia dokumentów, transport z Niemczech do Polski).   Zarówno z portu w USA jak i z portu w Niemczech otrzymają Państwo od nas zdjęcia pojazdu wykonane przez naszych pracowników. 

            Trzecią i ostatnią wpłatą jest kwota obejmująca jedynie prowizję za obsługę dla naszej firmy. Wraz z wpłatą prowizji następuje wyrównanie ewentualnych niedopłat lub nadpłat z Państwa strony. Nasza prowizja to 4 000 pln netto (obowiązująca do kwoty zakupu pojazdu za 10 000 usd). Każdy dodatkowy  1 000 usd do kwoty zakupu zwiększa prowizję o  100 pln.

            Ostatnim etapem jest naprawa sprowadzonego pojazdu. Współpracujemy z profesjonalnym warsztatem, z którego wyjechało już bardzo wiele kupionych przez nas aut.  Na Państwa życzenie, przed przystąpieniem do licytacji nasz warsztat przygotuje wstępną wycenę naprawy pojazdu na podstawie zdjęć  z serwisu aukcyjnego.  Zajmujemy się także kwestiami takimi jak przerobienie świateł, zmianą języka komputera pokładowego/nawigacji na język polski, wymianą/przeprogramowaniem zegarów,  pierwszym przeglądem technicznym w kraju)

 

 

4.  Przyjemność z jazdy.

 

           Całość procesu sprowadzenia pojazdu od momentu zakupu na aukcji, zajmuje nam średnio 5-6 tygodni, śmiało możemy się pochwalić tym, iż jesteśmy jedną z najszybciej działających firm importujących auta z USA.  Okres naprawy jest uzależniony od stopnia uszkodzeń. 

            Po odbiorze auta pozostaje Państwu cieszyć się  zarówno z auta, jak i zaoszczędzonych pieniędzy, lub z...  zarobionych pieniędzy -  po więcej informacji zapraszamy do zakładki 'Kupuj i zarabiaj'.

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES. PRZEBYWANIE NA NIEJ OZNACZA AKCEPTACJĘ POLITYKI PLIKÓW COOKIES
NIE POKAZUJ WIĘCEJ TEGO KOMUNIKATU